Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

onsdag 5. oktober 2011

Ventar på svar……og lite nytt å vise.

Jaja no sit eg her og ventar og ventar, det kan vel ikkje vere så vanskeleg å svare enkelt på eit spørsmål…..eg treng vel ikkje sei meir. Da e verst for ho som hadde gleda seg til å gå rundt med marius i vinter……det kjem nok ein ny…..når eg har fått svar og sikkert ikkje før etter jul. No går det i litt julegåver og små ting. Startar på mykje forskjellig på ein gong, fordi det er så masse fint eg vil laga. Skal bli spennande å sjå om alt vert ferdig til jul…..jaja tida vil vise.

Så difor er det lite nytt på bloggen. Ikkje fordi eg ikkje vil vise tinga, men fordi ikkje noko vert ferdig når eg har så mange prosjekt på ein gong. Så då får de kosa deko med desse bildene frå mars i år. For snøen nærmar seg….

mars 11 054mars 11 058

No er det slike bilder som dette me ventar på. Ein stabil og fin vinter med passeleg med snø. Men samtidig er eg glad for at alt regnet ikkje har kome i form av snøSmilefjes 

mars 11 061mars 11 062

Ha ein fin morgo dag!

8 kommentarer:

  1. Mange ting på gang.... høyres veldig kjent ut.
    Så du ventar på snø, eg ventar ikkje. Håpar han held seg borte enno ei stund. Vi har ikkje mykje stabile vintra. Det hoppar frå regn til slaps og is i ett banka vekk som oftast, bortsett frå forrige vinter, då hadde vi visst bort i mot snø i seks måneder. No om dagen er det ganske så vått og vindfyllt.
    Nydelige vinterbilde du har lagt ut.

    Ønsker deg ei fortsattgod veke!

    Klem:)

    SvarSlett
  2. Vakre bilder. Nesten så jeg gleder meg litt til vinteren.
    Her i Østfold er det for tiden mye regn og grå dager. Kanskje bedre med snø?
    Her er det også mange planer og prosjekter i gang. Plutselig oppdaget jeg at det nærmer seg jul!! Tiden flyr så alt for fort...
    Ha en fin dag, Linda! Gleder meg til å se alt du lager!!

    SvarSlett
  3. Så utruleg kjedeleg med gensaren!!
    Nydelege bilete du har lagt ut.

    SvarSlett
  4. Hei, så utrolig mye flott du lager! Jeg lurte på om det hadde vært mulig å få eller kjøpe oppskriften på skyggeluen du har laget? De var kjempetøffe, og jeg har lett endel etter akkurat slike men uten hell. Hvis du kan hjelpe, kontakt meg på plysj.car@gmail.com

    SvarSlett
  5. Ha alltid mange ting på gang eg og ;)
    Eg har minimarsmallows i kakaoen ;) Kjøpte dei i Sverige, men dei har på Narvesen og! Kan anbefalast på da sterkaste :)

    Tippa snøen ikkje er langt unda :)

    God helg!

    SvarSlett
  6. Har hatt nysnø i fjella her, så vi veit liksom kva som er i vente. Får håpe at det enno drøyer ei stund..
    Kjedelig med den gensaren, håpar du får litt posetiv melding frå Sandnes..

    SvarSlett
  7. Så flotte vinterbilder, gleder meg til vinteren eg og!! Håper ikkje det vert berre regn men me lyt ta det som kjem:)) Ang. oppskrift på tøflane fann eg den i boka Vinterstrikk av Anne-Stine Thuve, lånte den på biblioteket. Ha ein fin dag:)

    SvarSlett
  8. Hm jo det kan være fint med snø, men jeg håper den lar vente på seg lenge enda her i øyrike. Irriterende med genseren , tror jeg hadde fått et pittelite sammenbrudd!!
    Takker også for at du deltar på min julegavekalenderlotteri:)

    SvarSlett