Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

fredag 14. oktober 2011

Skjerf og lue til jul.

DSC08431
Då er nok ei julegåve ferdig. Håpar mottakaren vert like fornøgd som eg er med dette. So fornøgd at eg har starta på sett nr. 2. Som og skal bli julegåve.
Fyrste gong eg såg dette i Norsk Ukeblad så måtte eg berre strikke det. Og då eg fyrst hadde strikka hua og prøvd den på så trur eg står og seier høgt at denna passa eg med. Godt fornøgd. Av og til er det berre slik at det seier “pang” med ein gong. Og det må strikkast med ein gong, sjølv om ein har mange andre prosjekt pågang Smilefjes
Mønster: Sweet Carolina frå garnstudio.
Garn: Drops Alpaca.
Pinnar: 3,5 mm og 4,5 mm.

DSC08438DSC08444
Her nærmar det seg slutten på vinterferien. Me har vore ein tur til Kiel med Colorline og feirt 40 årsdagen til mannen. Mange gode vener vart med oss. Ein flott tur, men med litt bølger. 9 meter høge seier dei som har vet på det.
DSC08439
Denne helga får me besøk av minsta systo og kjerasten. Så ha ei fin helg alle som strikk innom.

14 kommentarer:

  1. Wow så flott sett du har strikka!! Kos deg med besøk i helga:))

    SvarSlett
  2. Det var et kjempeflott sett!

    Jeg iler inn på garnstudio for å sjekke det ut ;-)

    SvarSlett
  3. Dette var et lekkert sett. Takk for link!

    SvarSlett
  4. Fint!!

    God helg til deg og kos dere med besøk!

    SvarSlett
  5. Det var lekkert! Tror jeg må sjekke ut det mønsteret.

    Flink du er som er så tidlig ute med julegaver også! God helg! :)

    SvarSlett
  6. Veldig lekkert sett. Heldig den som får dette i gave :-)

    SvarSlett
  7. Flott rett og slett - fint mønster :o)

    SvarSlett
  8. Du verden så flott eit sett. Skjønar godt at du strikkar fleire. Og så flink du er som begynner tidlig på julegåver.
    God helg til deg også!
    Klem:)

    SvarSlett
  9. Stilig... og godt kva som er gjort i god tid..

    Ha ei fin helg..

    SvarSlett
  10. Så flott sett, og det må være deilig å være ute i god tid med julegavene. Det er ikke jeg i år.

    SvarSlett
  11. Flott sett, godt å kunne strikke noe til seg selv også!
    Huffja, det er nok jul snart, så smart å tenke på gavene nå;)
    Nyt kvelden, klem fra meg;)

    SvarSlett
  12. Nydeleg mønster. Heldig den som får gåva.

    SvarSlett
  13. Så flott! Så flott å få julepresangene i "boks". jeg har noen klare, jeg også. Ha en god kveld!

    SvarSlett