Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

torsdag 27. oktober 2011

Saue møte….

DSC08474DSC08475
Saueull er fint.
Sauegkjøt er godt.
Sau som spring, ikkje noko kjekt. Og samtidig har fått med seg bandet til hunden.
Då ser hendene mine slik ut. Djupe sår i fingrane på høgrehand, meir overfladiske på venstre. Dette har då resultert i ei roleg veka utan strikking…. Herregud kor eg har kjeda meg. For eg har og vore utan nett i to dagar….ikkje kan eg vaska heller- pass på at du ikkje vert våt på hendene sa doktoren. Jaja nett so eg sakna vaskinga, nei. Til og med det å sjå på fjernsyn uten å strikka vart kjedeleg.
I morgon er det rett ned på legesenteret for å skifte og høyre kva dei seier…har det byrja gro?
Ha ei fin helg de som kan strikka!

8 kommentarer:

  1. Å, huff og huff!
    Det høres ikke godt ut. God bedring ønsker jeg deg!

    SvarSlett
  2. Å nei og nei. Dette ser ikkje bra ut. Du som er så flink å strikke. Vottane i forrige innlegg var aldeles nydelige.

    Ynskjer deg god bedring !

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Uffda... høres vondt ut, ønsker deg god bedring og håper du snart kan strikke igjen :) Jeg syntes at tven er trist uten et håndarbeide !
    Ha en fin fredag, klem

    SvarSlett
  4. Stakkers deg. Dette hørtes vondt ut. God bedring, og god helg!

    SvarSlett
  5. Men i jøssenavn da :O))) Hva slags sauer har dere oppi der a ??? He he det gikk jo forsåvidt greit men det ser ikke noe godt ut. Håper det ordner seg for du kan jo ikke gå rundt bare på stas , du må jo ha håndarbeide foran TV for ellers er jo den TV`n ubrukelig . Riktig god bedring Linda ,klem fra Bente :)))

    SvarSlett
  6. STAKKARS deg! Jeg har alltid trodd at sauer er allright'e dyr.... men har heldigvis ikke hatt slike brutale møter med dem! Håper det gror fort, for det klør nok etter å strikke. De rekker vel ikke bli stive før du begynner å strikke igjen. Jeg tror jeg holder meg til ferdig garn - så slipper jeg nærkontakt med disse farlige dyra.. hehe God bedring hilsen Heidi

    SvarSlett
  7. tusen takk for alle helsingar. Da går mykje betre, klarar til og med strikka litt :)

    SvarSlett