Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

torsdag 30. desember 2010

Min variant av babyselbuvott.

IMG_7966IMG_7967

I dag har eg kost meg med å prøve å lage mitt eige babyvotte mønster. Har teikna eit med heile blad og eit med opne blad. må sei meg ganske fornøgd. Har strikka ein, og så får kvelden vise om eg får strikka ein til.

Her ser de kjøkenbordet, papir , permar og data ut over…..kanskje eg lyt rydde før mannen kjem heimSmilefjes

IMG_7969IMG_7970

Garn: Dale babyull

Pinner: 2,5 mm

Legg opp 40 masker og strikk 1 rett og 1 vrang, ca 6-8 cm. Strikk så ein pinne rett der du aukar 4 masker jamnt fordelt. Så startar du på mønsteret.

Viss nokon skulle finne på å strikke vottane så hadde det vore fint om de linkar tilbake til meg.

13 kommentarer:

  1. Så kjempeflotte votter du har designet. disse bare Må jeg prøve på etterhvert. Godt nytt år til deg og dine også forresten :-)

    SvarSlett
  2. Å så søt den var. Mulig at jeg prøver den en gang det skulle være aktuelt. Takk for at du deler oppskriften.

    SvarSlett
  3. Fiiiiiiine!! :) Skal sjå om eg finn litt garn og pinnar i ei av pappøskjene på stovegolvet. Det er på høg tid med litt strikking no ;)

    Ha ei fin nyttårsaft i morgon!! :)

    SvarSlett
  4. Kjempefine!!!

    Ha en god slutt på året!!
    Vi blogges i 2011, det gleder jeg meg til;)
    Klem fra meg;)

    SvarSlett
  5. Kjempeflotte, flink du er til å lage mønster, mulig jeg prøver disse. Godt nyttår

    SvarSlett
  6. Kjempefine votter! Godt nyttår.

    SvarSlett
  7. Så flink du er:-) Bruker du pc når du lager mønstre? Flotte var de, uansett:-)

    SvarSlett
  8. Kjempefine votter. Fint mønster.

    SvarSlett
  9. Så søte votter! Fikk lyst til å strikke babyvotter, men vet ikke om noen babyer i nærheten :) Hyggelig at du vil være med på trekningen min. Godt nyttår!

    SvarSlett
  10. Kjempe søte babyvotter! Likte det mønsteret veldig godt!

    SvarSlett
  11. så utrolig søte og fine votter!

    SvarSlett