Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

søndag 26. desember 2010

Julaftatradisjon.

 

IMG_7907

Dompappane kosar i bjørka nedanfor huset, medan dei et solsikkefrø som dei hentar utnafor kjøkenglaset. Flott fuglar.

IMG_7912

For ein herleg dag det var på julafta. Og i tradisjonenstru så vart det sett ut graut til nissen, vetlejulafta. Og på julafta må ein sjå om nissen har vore der og ete opp grauten.

IMG_7918

Her er dei på veg ned i fjøsen til naboen for å sjå om nissen er der eller har vore der.

IMG_7922

Jammen låg ikkje nissen der i år og, som så mange gonger tidlegare.

IMG_7931

Ein god klem må og nissen ha.

IMG_7955

 

Julafta feirde mannen og gutungane med svigers, medan eg var på jobb. Kjekkast dei fekk var desse varseldressane. Godt å ha når dei er ute om kveldane.

IMG_7935

Her prøver svoger og minsteguten klokka som heng på fjøsen. Den høyrdes ut som ei kyrkjeklokke.

Her var eit lite innblikk i julafta her hjå oss.

Ha ei god romjul.

4 kommentarer:

  1. Koselige bilder:-) Ha en fin 2 juledag.

    SvarSlett
  2. Ser kos ut. Trist å måtte jobbe på julafta. Ønsker deg og dine ei fin romjul.

    SvarSlett
  3. Slik en flott tradisjon, det med nissen!
    Klem fra nord!

    SvarSlett
  4. God jul til dere alle:-) For en flott tunika du har strikket - den ble nok satt kjempestor pris på:-) Og så julekulene da... jeg har kjøpt boka, men det ble ikke laga noen kuler til denne jula. Får satse på flere til neste jul, og da skal jeg begynne litt tidligere:-)
    Så koselig med fjøsnisse, og så flott gård dere har. Med klokkespill til og med:-)
    Kos dere resten av jula, og takk for flott inspirasjon i bloggen din i året som har gått!
    Klem fra Meisebo:-)

    SvarSlett