Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

fredag 28. oktober 2011

God og varm hua.

DSC08480

Da e merkeleg kor mykje finare huene er på flotte modellar…..Denne hua var det syster mi som tykte var så stilig. Og når eg fekk studert bildet på Drops, så likte eg og hua. No er den ferdigstrikka og eg kjem ikkje til å bruke den!

DSC08496DSC08498DSC08499

Om ikkje eg passa hua, so gjorde no isoporhovudet.

Mønster: Garnstudio.no

Garn: Eskimo og puddel.

Pinnar: 7 mm.

 

DSC08494

Her vart det mykje garn rundt hovudet, men godt og varmt når kulden kjem for godt. Garnet er kjøpt i Kiel, hjå Lana Grossa. Garnet minnar veldig om Puno`n til Rauma. Dobbelt garn, pinne 10 mm og 120 masker og strikkar 3rett og 3 vrang så langt du vil. Då har du denne somdu kan surre rundt 2 gongar.

Tusen takk for alle helsingar!! Slikt varmar her eg sit.

2 kommentarer:

  1. Hei på deg Linda.
    Synes lua di var knallfin jeg da, og den er sikkert varm og god også. Håper du finner en bruker som vil sette pris på den. Tøff stor hals du har strikket også:-)
    En varm hilsen fra meg her i Spania, hvor lue og hals ikke trengs for tiden, 23 grader hadde vi her i går.

    SvarSlett
  2. Her var det mykje fint som varmar når kulda setter inn for fullt. No skulle du være godt forberedt.

    Ha ei fortreffelig helg!

    Håper det bra med fingrane dine!

    Klem:)

    SvarSlett