Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

fredag 21. oktober 2011

Nok eit sett Sweet Caroline

 

DSC08468Nok eit sett er ferdig. Og nok ei julegåve ferdig. Det minkar på lista mi no…og godt er det. Kanskje eg vert ferdig med gåvene før desmber startar? Tenk kor godt det hadde vore.

Mønster: Sweet Caroline frå garnstudio.

Garn: Drops alpaca.

Pinner: 3.5 og 4.5 mm.

DSC08466

Ha ei fin helg alle som er innom. Og tusen takk for allekoslege kommentarar.

12 kommentarer:

  1. Så fint det ble og for en herlig farge da :-)

    SvarSlett
  2. Heldige er de som får julegaver fra deg!!

    SvarSlett
  3. Nyydelig sett i flott farge :-) Flink du er som er så godt i gang med julegaver ! Ha en flott helg.

    SvarSlett
  4. Flott lue og sjerf i fin lilla farge. Flott julegave. Genser til 3 literen er kjempeflott.

    SvarSlett
  5. Dette settet var da nydelig !

    SvarSlett
  6. Så flotte julegavesett du lager! -Flink som starter så tidlig:)
    God helg til deg.

    SvarSlett
  7. Nydelig lue og skjerf i en alldeles lekker farger. Blir jo flotte julegaver og få dette:) Takk for tipset på mønsteret. God helg:)

    SvarSlett
  8. Nydeleg julegåve, og flott farge :)

    SvarSlett
  9. jøss - ferdig før desember! - skulle gjerne vore på gåvelista di med eit raudt sett! :-D8

    SvarSlett
  10. Eg missunner deg verkeleg viss du er i ferd med å verta ferdig med julegåvene. Det mønsteret er ein vinnar.

    SvarSlett
  11. Flott sett du har strikket. Blir nok en glad mottaker her ja. Og du verden for en tålmodighet du har som orker strikke sjal. JEg blir lei etter en fjerdedel av sjalet...

    SvarSlett
  12. Utruleg lekkert!! :D Du er så flink!

    SvarSlett