Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

mandag 31. oktober 2011

Leaf hue.

DSC08516

No har eg ikkje så vondt i fingrane lenger, så strikkinga går nesten som ein draum Smilefjes Nokre av dei er framleis litt stive av plaster. og spesielt rett etter plasterskifte.

I går ettermiddag starta eg på denne hua her, som og vart ferdig i løpet av kvelden. Eg kjøpte norsk oversettelse av mønsteret hjå Strikk innom. Sette i gang med stikkinga. Starten gjekk fint 2 rett og 2 vrang var lett, aukinga gjekk og fint, men så butta det litt. Skulle plutseleg ha mange 2 rettsammen og lite kast. Då ville jo det fellast ganske mange masker når eg nett hadde auka ein del. Så her var det berre å finne den engelske versjonen og samlikne med. Som sagt så gjort, og jaudå alle dei 2rettsammen skulle vera 2 vrange. No gjekk strikkinga litt lettare. Men eg sat framleis med norsk og engelsk versjonane og samanlikna, når det var ting eg ikkje skjøna. Den engelske var lettast å forstå. Men eg må sei at dette ikkje var eit mønster for nybyrjarar. Enkelte ting måtte ein tenkja seg til. Men alt i alt så kjem eg sikkert til å strikke fleire av denne.

Mønster: Leaf Hat av Betty Balcomb

Garn: Cacade 220 Heather.

Pinner: 4.5 mm.

DSC08517DSC08522

4 kommentarer:

  1. Så mye fint du strikker for tiden! :)

    SvarSlett
  2. Det har jeg skjønt at de fingrene har blitt bra igjen :O) Så herlige ting du har laget . Vottene er bare superlekre og denne lua var finere på deg enn den andre , men den andre ser mye mye varmere ut :)
    Så hva er viktigst.... Se bra ut eller være varm :) Sier bare... hold deg unna sauene for nå har du rakettfart på de fingrene :O)))) Klem fra Bente.

    SvarSlett
  3. Så bra at du er blitt bedre i fingrene!
    Nå blir det mye glad strikking!
    Klem!








    så bra at du blir bedre i fingrene!

    SvarSlett
  4. Kjempefin den ble. Bra du fant ut av det. Skal fikse oppskriften. Takk for tilbakemeldingen. :-)

    SvarSlett