Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

onsdag 15. september 2010

Gråtass..

IMG_7049 IMG_7050

No har eg strikka min tredje gråtassgensar. Denne gong til ei jente. Desse skal sendast til Os utan for Bergen. Ungane til mine to søskenbarn der, skal ha desse. Håpar at dei passar. Den i rosa er strikka no, medan den blå vart strikka for 2 –3 år sidan og har vore brukt av ein tantegut. No var den for liten så då får ein annan gut bruke den.

Mønster: Gråtass frå Sandnes

Garn: Falk

Pinner: 2,5 og 3,5 mm.

Storleik: 4 år.

 

17 kommentarer:

  1. Så fine de var, er det ikke mye brodering på de? tror snuppa mi hadde likt en sånn:-)

    SvarSlett
  2. Så supre de ble. Nå er det nok noen småtroll som blir glade.

    SvarSlett
  3. De var fine da, første gang jeg har sett den i "jentefarger" herlig :0)

    SvarSlett
  4. Fine gråtassgenserar! Eg strikka ein i gutefargar for ein del år sidan. Artig at dei fortsatt er populære!

    SvarSlett
  5. Flotte gensere!
    Men Gråtass er jo en gammel traktor, er den med i et barne-TV-program eller noe, siden den er populær blant barn?

    SvarSlett
  6. Så flotte gensere. Du er dyktig. Ser ut for at du har hatt en hyggelig tur til Nordfjord.
    Ha en fortsatt fin uke!

    SvarSlett
  7. Flotte gråtass gensere! Herlige farger :o)

    SvarSlett
  8. Hei hei
    Heter nok ikke det som etternavn, nei:-))

    SvarSlett
  9. Flotte gensere:-) Så du hadde vært i Olden, og der har jeg også vært. Overnattet i Oldendalen (tror det het det, på en campingplass i nærheten av den hytta der en går opp til Briksdalsbreen) Har også vært ved Briksdalsbreen, og det var en kjempeflott tur:-) Nydelig område du ferdes i!
    God helg, Linda:-)
    Ps. blei det nokre meisar på deg i går? Ingen på meg... det var fullt kaos på sidene, så det ut som..

    SvarSlett
  10. Denne blomsten min; Vanligvis kommer knoppene, man ser dem, og man venter i ukesvis på at de skal springe ut. Denne gangen trodde jeg ikke på noen knopp, siden den hadde kastet alle sist, så den fikk modne sin blomsterknopp i fred. Men flaks at jeg så den før vi gikk og la oss!
    Klem!

    SvarSlett
  11. Å, desse gensarane har så friske, fine fargar! Flott arbeid du har gjort her.

    SvarSlett
  12. Så flotte gråtassgensere. Jeg har strikket en slik jeg også. Fint og se begge to.

    SvarSlett
  13. kunne du lagt ut oppskrifta på genserane. dei var kjempe kule.

    SvarSlett