Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

mandag 20. september 2010

Tjukke labbar….

IMG_7056

Eit lite par med tjukkelabbar. Kjekt å ha no når hausten er her og det nærmar seg vinter. Desse vert ein del av ei julegåve. Det er ikkje ofte eg strikkar labbar, for eg tykjer det er så kjedeleg. Men innimellom gjer eg det og spesielt til slike som ikkje har nokon som strikkar til seg.

Mønster: etter hovudet.

Garn: Fabel

Storleik: 38 ?

13 kommentarer:

  1. Sokker er det verste jeg strikker, så derfor har jeg nesten ikke strikket noen, men nå har døtrene meldt inn noen ønsker, så jeg må vel til pers;)

    Nyt uka og klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Åh, tusen takk for den flotte gaven jeg fikk av deg i dag. Wollmeise sier ikke jeg nei takk til. Du er virkelig snill :-)

    SvarSlett
  3. Flotte sokker, varmer nok godt hos mottakeren!

    SvarSlett
  4. Gode og varme sokker er deilig å få!

    SvarSlett
  5. Fine og gode sokker!! Likte godt genserene i forrige innlegg!!

    SvarSlett
  6. Kjempefine sokker du har laget:)

    SvarSlett
  7. Kjedelig ja, men praktisk og fin gave! Mottaker blir nok glad for disse.
    Så flotte Gråtassgensere i forrige innlegg!

    SvarSlett
  8. Så friske fine sokker du har strikket.

    SvarSlett
  9. Stilige og fargerike.

    Klem fra KariL!

    SvarSlett
  10. Tjukklæsta e no det bæste når nordvæsten riv og slit i veggbordan!

    SvarSlett
  11. Kjedeleg strikk, men Åhhh så gode å ha på seg når kulden setter inn (eller heile året slik som meg..hehe)!! Flotte sokkar, med herlege fargar :D

    SvarSlett