Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

fredag 10. september 2010

Sjal med havskum mønster…

DSC00139

Nytt sjal er tatt av pinnane. Denne gongen er det ein variant av rillestrikk og havskum mønster. Her måtte det takast bilde med ein gong, så det er ikkje blokka. Likar godt desse fargane.

Mønster: mitt eige

Garn: 100 gr mini palett frå Sandnes

Pinner: 3.5 mm.

Hugs i morgon trekker er vinnarar av Give Awayen min.

 

6 kommentarer:

  1. Nydelig sjal - du er så rask med pinnene for tiden. Selv somler jeg med alt jeg har... men litt blir da ferdig:-)
    God helg, jeg jobber natt denne helga også:-)))

    SvarSlett
  2. Kjempeflott sjal. Ha ei kjempefin helg.

    SvarSlett
  3. Så flotte sokker til småføtter under her!!
    Nydelig sjal og herlige farger på det!!
    Kos deg i helga og klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. Kjempefint sjal. Har lyst til å kjøpe meg slik mini palett jeg også. Det ser riktig lekkert ut:)

    SvarSlett
  5. Så fint sjalet ditt blei og sokkane i innlegget under er superfine!! Ha ei god veke:))

    SvarSlett
  6. Så flott sjal, og herlige farger...

    SvarSlett