Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

onsdag 29. september 2010

Djevel luer i fleire variantar

IMG_7188 IMG_7186

Har strikka nokre babyluer, innimellom andre litt større prosjekt. Som endå ikkje er ferdige. Kjekt med litt småstrikk, som vert fort ferdig, men ikkje så fort fotografert og blogga.

Garn: Alpakka frå Drops

Pinner: 2.5 og 3 mm.

Mønster: Diverse oppskrifter.

Storleik: ca 6 mnd

 

IMG_7187Nokon so ser ein liten feil her???? Eg oppdaga den ikkje før eg la bildet inn på bloggen.

10 kommentarer:

  1. Så nydelige små luer. Det er gøy å strikke babyklær,men synd en ikke har noen å gi dem til :-)

    SvarSlett
  2. Så søte luer du har strikka! Feil sier du... jeg kikka og kikka og fant ut at du kanskje har strikka en omgang eller to for mye i blått på den ene stripa... Men det gjør da ingenting! Fine! :o)

    SvarSlett
  3. Nydelige babyluer. Det er morro og strikke slikt smått innimellom store arbeider. Det gjør jeg også. Ha en fin uke :)

    SvarSlett
  4. De er så herlige de luene og feilen må være at det er litt flere omg. med lyseblått ;0)Men jeg synes det var fint med en tykkere stripe oppå der jeg. Legg det inn i mønsteret du he he.

    SvarSlett
  5. Nydelige luer og votter du har strikket!

    SvarSlett
  6. Så flotte de ble. Feil! Kunstnerisk frihet kaller jeg det.
    Ha en god dag!

    SvarSlett
  7. Mange fine luer der ja:) Ha en fin dag:)

    SvarSlett
  8. Nydelige luer og votter. Så flink du er.

    SvarSlett
  9. Flotte djelvel luer du har strikka:) Feil? skjønnhetsfeil må det være. Har du ikke sagt noe, så har jeg ikke sett det!!:)
    Ønsker deg ei flott helg.

    SvarSlett
  10. Vel, jeg måtte se litt før jeg fant feilen ja :-)
    Så den er ingenting å bekymre seg for. Søte luer.

    SvarSlett