Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

mandag 31. oktober 2011

Panneband ala Stinemor.

DSC08527DSC08535

Det er tett mellom innlegga i desse dagar…lurar på kvifor Smilefjes Sidan eg ikkje har strikka noko ferdig i dag så kan eg vise desse pannebanda som eg har stikka for lenge sidan. Og som eg ikkje har vist tidlegare, dei er berre vorte borne opp på syrommet mitt. Så i dag då eg var litt lei av å strikka så var eg opp og tok bilde.

Mønster: Stinemor.

Garn: Drops ekstra fine merino.

Pinner: 5 mm.

DSC08537

De får ha ein kveld no skal eg kosa meg med Walander.

9 kommentarer:

  1. Tusen takk for koselig besøk på bloggen min:)
    Skal si du er ei strikkeflink dame!! Jeg holder meg stort sett til rett og vrang, men du ser ut til å være ekspert:) Keep up the good work!

    SvarSlett
  2. Panneband er alltid godt å ha. Dei med rosene var lekre. Du forbereder deg godt til vinteren. Supre vottar du har strikka og likte veldig godt din variant av flettemønsteret. Tydeligvis ikkje noko nybegynnerprosjekt med Leaf hue. Norsk og engelsk versjon samtidig for å komme i mål er litt av ein utfordring, men du mestrer jo det meste.
    Ønsker deg fortsatt god bedring!

    Klem:)

    SvarSlett
  3. Det var noen lekre pannebånd, og lua i forrige innlegg var flott!
    Du er flink med pinnene :-)

    SvarSlett
  4. Så mykje fint strikking du har fiksa. Godt å sjå att fingrane er betre, dette uhellet såg ikkje bra ut.

    Fortsatt god betring, og strikkeglede.

    SvarSlett
  5. Flotte pannebånd du har strikket. Du er flink :-)

    SvarSlett
  6. Godt garn til panna dette, og fine band!
    Ha en fin kveld, klem fra meg;)

    SvarSlett
  7. tusen takk for hyggelig kommentar. Nydelige pannabann du har strikka: lekre farger, og kjekke presanger.
    Ønsker deg en flott søndag, nyt den.
    Klæm fra meg

    SvarSlett
  8. Så flotte pannebånd du har strikket.

    SvarSlett