Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

lørdag 18. april 2009

Urettferdig

DSCF1995 DSCF1998 Her har mann og eldste son vore og kost seg i dag, medan EG må sova. Eller i allefall burde sova. Var ikkje lett når den fina sola skein rett inn på sove rommet der det burde vore mørkt…………gud kor urettferdig dette er……men sidan eg ikkje fekk sova så sat eg ute å strikka samtidig som eg tømte dammen for vatn og vaska den, så no er det gjodt. Då er det berre å venta på at det skal bli litt varmare i vatnet så kan gullfiskane sleppast ut.

DSCF1999 DSCF2005

3 kommentarer:

  1. Sånn er livet for oss nattevakter. Fordelen er at vi jobber lite og tjener bra;-))
    Kjenner meg igjen. Blir lite soving da sola skinner. Ha en fin lørdagskveld!!

    SvarSlett
  2. Skjønner du heller ville vært i skibakken, ja, men du fikk nå gjort neo "matnyttig";) her er det kalt og lite sol, så jeg kunne gjerne ha sovet:O) Ha en fin kveld videre!

    SvarSlett
  3. Det såg flott ut oppe på fjellet men eg likar meg no best lenger nede langt frå snøen.

    SvarSlett