Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

søndag 25. september 2011

Marius for Mari….

IMG_0408IMG_0410

Då har eg strikka min fyrste Mariusgensar (eg har strikka ein mariustunika) og det vert sikkert ikkje den siste. Har faktisk lyst på ein sjølv og Smilefjes, men det trur eg må vente til etter jul…..

Mønster: Tema 15 frå sandnes garn.

Garn: Sandnes Alpakka.

Pinner: 3 mm og 3,5 mm.

Storleik: Medium. 

IMG_0417IMG_0409

Skulle tru det var 2 forskjellige gensarar detter her, er utruleg korleis lyste har innvirkning på bildetakinga.

IMG_0414IMG_0416

I dag regnar det ikkje….så lenge det varer…..eller kanskje det vert betre tider Smilefjes Ikkje mykje blomar att i hagen no. Det er stortsett berre grønt att. Bortsett frå nokre roser, som har tålt regnet.

I dag har me og hatt den fyrste fårikålmiddagen mmmm godt.

Ha ein fin søndag og velkomen nye fylgarar.

2 kommentarer:

  1. Et av de flotteste mønstrene dette. Ha r ikke strikket den med rundfelling, men flere med isydde ermer.
    Nydelig eksemplar av arten!
    Her har sola vært fram, nå ikke;)
    Nyt ettermiddagen, klem fra meg;)

    SvarSlett