Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

mandag 20. april 2009

Dammen fram frå snøen

April09 059 No skal dammen fram frå snøen samma ka. Tjukk is var det då me hadde spadd vekk snøen. Men det var ikkje mange dagane før isen var vekke……Så no er det berre å venta på at eg skal få ny dampumpe og at temperaturen i vatnet skal stiga litt. Igår var det berre 8 grader i vatnet, litt for kaldt for fiskane.

April09 100 April09 127 Då eg tømt dammen og pottene med vannliljer kom fram att, så spirte dei……. eg som trudde eg måtte kjøpa nye sidan eg ikkje gadd å ta dei inn i haust. utruleg kva som overlever vinteren her i dalen under all snøen.

April09 121 Denne var og på besøk hjå oss denne helga. Eit teikn på at sommaren snart kjem………men fyst må eg overleva konfirmasjonen…………………….

3 kommentarer:

  1. Mye på gang skjønner jeg! Ja, vi venter på varmen alle sammen. Idag har det vært toppers her, 8 grader, men sol hele dagen, og den varmer!

    SvarSlett
  2. Gleder meg til å se dammen ferdig....synes slike dammer er så fine;-))

    SvarSlett
  3. bra å sjå at snøen forsvinne hos deg.her er det berre 6 grader og regn i dag men vi sleppe iallfall snø.

    SvarSlett