Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

lørdag 20. august 2011

Summer Mystery Shawlette

DSC08237DSC08238DSC08239

Ting tek tid, men endeleg er sjalet vaska og blokka. Fotografert i alle vinklar…..Må berre få sei at no blomstrar det som berre da i hagen min. Den store rosa på bildet under har ikkje herdighet til å overleve her eg bur ein gong, gjett om eg er stolt.

Garn: Odara, farge Autumn Sky, 50% merino og 50% silke. Saffrondyeworks

Mønster: Summer Mystery Shawlett av Wendy D. Johnson

Pinner: 4,5 mm.

Dette sjalet har vore eit samstikkprosjekt på Projo, denne sommaren.Eit enkelt og lite sjal. Kunne godt ha vore litt større.

DSC08240DSC08241

DSC08242

Litt trøytt i trynet etter å ha vore på ei travel nattevakt og ikkje sove meir enn 5 timar. Viss eg ikkje får sova meir kjem det til å å bli ei pyton nattevaksthelg…..For de som ikkje skal sova på dagtid, ha ei fin helg.

9 kommentarer:

  1. Så flott sjalet ditt ble. For en nydeig blomstrende hage du har. Skulle virkelig ønske jeg orket å ha det slik, men jeg klare ikke med å stelle hagen lenger. Håper du får det litt roligere på jobben til natta :-)

    SvarSlett
  2. Sjalet ble riktig så lekkert, fine farger. Nydelige roser også.

    SvarSlett
  3. Sjalet ditt ble lekkert og en god del større enn mitt ble !

    SvarSlett
  4. For et lekkert sjal og for noen lekre farger :)
    Ha en god natt, klem.

    SvarSlett
  5. Så lekkert sjal og nydelig rose! :) HA en fin nattevakts helg videre! :)

    SvarSlett
  6. Flott sjal.Ha en fin søndag :)

    SvarSlett
  7. Nydelig sjal du har strikket i sommer:-) Og selv om du syntes det var lite, så er det godt å ha som trekanttørkle i halsen. Du kledde det godt!
    Ha ei flott uke som kommer - håper dere får godvær!
    Klem!

    SvarSlett