Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

onsdag 31. august 2011

Små fine babysokkar.

IMG_0322IMG_0327IMG_0323

Inni mellom sjal og anna storstrikk eg har hatt i sommar så har eg strikka to par med babysokkar. Kjekt med noko som vert litt fortare ferdig. Og så er det så kjekt å gje vekk til små babyføter…

Mønster: eit rauma baby hefte nr ?

Garn: Bambino babyull frå lageret.

Pinner: 2.5 mm.

Storleik: 6 – 12 mn.

IMG_0336

IMG_0329IMG_0328

Blomstringa byrjar avta noko no, men på rosene så er det mange knoppar. Litt varme og sol så blomstrar dei nok. Liljene mine dei er eg stolte av. Dei er så store og fine, og kjem att år etter år.

IMG_0331

Tilslutt eit lite bilde av dammen. Berre litt så ferdigstilling så er den heilt ferdig. Vart passleg stor og djup. Godt fornøgd er eg , når eg sit ute og ser på fiskaneSmilefjes

17 kommentarer:

  1. så søte sokker og så knallfint teppe i forrige innlegg!

    SvarSlett
  2. Nydelige babysokker du har strikket!

    SvarSlett
  3. Flotte baby sokker. Fine farger :)

    SvarSlett
  4. Flotte sokker! Så nydelig hage med vakre blomster du har :)

    SvarSlett
  5. Koselig med fiskedam, har du karper ? Flote babysokker du har strikket også :-)

    SvarSlett
  6. Tenkj, eigen karpedam. Det er jo stas. Nydelege sokkar.

    SvarSlett
  7. Å,så søte de er :) Alltid fint med noe som går fort innimellom.

    SvarSlett
  8. Kjempefine sokker og flott hagedam.

    SvarSlett
  9. Så søte de sokker :)
    Bare elsker liljer jeg også! Jeg ønsket meg en dam da jeg hadde hage, men fikk aldri noen :( Din ser riktig fin ut :)
    Ha en fin kveld, klem.

    SvarSlett
  10. kjempe fine sokker og nydelige bilder!

    SvarSlett
  11. Eigen fiskedam, er ikkje småtteri..
    Må vere koselig å sitte med små-strikk og småprate med dei i dammen..

    SvarSlett
  12. Flotte sokker og nydelege bilder frå hagen.Var innomstrikkebutikken din på torsdag, hadde litt garn med heim som vanleg.

    SvarSlett
  13. Nydelige sokker! Du er så flink altså!

    SvarSlett
  14. Så skjønne de er, og hvilken flaks at du hadde garn på lager!!! Hehe. Hilsen Heidi

    SvarSlett
  15. Helledussen, så flotte babysokker! For en drøm å ha disse på en liten en i vogna, nesten så man han håper han/hun sparker av seg dyna så sokkene synes! (o:

    SvarSlett