Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

lørdag 13. august 2011

NM på Byrkjelo

IMG_0077IMG_0089

Her er gjengen samla når me ser på 1500 menn, der søskenbarnet mitt spring. Han kom på 4 plass i sitt heat. Og skal springa finalen i morgon. Då han var ferdig så tok me ein liten tur til Innvik og Skogstad…..vart litt klekjøp der .

IMG_0137

Så er me på plass att og ventar på 800 m kvinner. Der skal neste søskenbarn springa….

IMG_0188

Denne jenta ser berre konkurentane ryggen påSmilefjes

IMG_0201IMG_0209

Det vart ein 800 m i einsom majestet. Flink jente.

IMG_0237

Ingvill Måkestad Bovim ein flott vinnar!

4 kommentarer:

  1. Spennende!
    Her har vi hatt Idrettsveka på nordmøre, men har ikke vært og sett på..et år må jeg det;)
    Nyt helga videre, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Vi har mange flinke indrettsutøvere i Norge. Vi likar også å reise på stemner og mange arrangerer vi her i Florø kvart år. Det var meininga at vi skulle til Byrkjelo også, men p.g.a. sjukdom blei det ikkje.
    Har ikkej besøkt blogglandia så mykje i sommar, utelivet kallar meg mest ilag med reising.
    Mange fine roser du har i hagen din. Her liker hjorten dei så godt at eg fjernea de like godt.

    Klem!!

    SvarSlett
  3. Så flinke de er , tenker du er stolt som bare det ja , klem fra Bente :)

    SvarSlett
  4. Kjekt å vere på NM! Og veret var visst ikkje så verst heller? Så mange flinke slektningar:)

    SvarSlett