Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

mandag 29. august 2011

Babyteppe i regnbogefargar.

IMG_0312IMG_0315

Fekk forespørsel frå ei på arbeid ein kveld om eg hadde eit teppe liggande. Hadde berre eit i rosa og grønt, så det passa ikkje til noko gut. Så då var det berre til å strikke eit som kunne passa. Kauni i regnbogefargar passar både til gut og jente. Eit slik hadde og denne dama kjøpt før ein gong. Litt over ei veke tok det meg, med litt hjelp av nokre nattevakter.

Detta teppet er så fargerikt og flott, ein vert nesten glad av å sjå på det. Kanskje eg skulle ha strikka eit til meg sjølv og hatt i sofanSmilefjes

IMG_0316IMG_0317

Mønster: frå Nøstebarn boka.

Garn: Kauni farge EQ

Pinner: 4.5 mm

Storleik: ca 1m X1m.

IMG_0310IMG_0309

Her leika det fisk nedi havet, og den leiken den ville han sjå…..

IMG_0320

Her i heimen har me litt tunge dagar…..svigerfar døydde så alt for ung 67 år. Etter mange år med dårleg hjarte….Hallvard sa det så godt,”bestefar har vore sjuk så lenge eg har levd”. Hallvard er i dag 9,5 år…

8 kommentarer:

  1. Fantastisk pledd, Linda! :) Og eg tykkje absolutt at dette er eit pledd ein kan ha i større variant i t.d sofaen! :D Kva vil du ha for eit stort eit? eg vart faktisk glad av å sjå på det!

    Og så vil eg uttrykke mi medkjensle og kondolere det triste so har skjedd. Godt at de har kvarandre til trøyst.

    SvarSlett
  2. Så lekkert teppe du har laget med flotte gladfarger i :O)
    Kondolerer så mye , stor klem fra Bente . Dagene blir lettere etterhvert skal du se :)

    SvarSlett
  3. Lekkert teppe i glade farger.

    SvarSlett
  4. For et lekkert teppe du har strikket. Det var jammen flott. Kondolerer så mye til dere alle.

    SvarSlett
  5. kjempefint,Linda:)snakkast på torsdag,me..

    SvarSlett
  6. Så leit å høyra om svigerfar din både at han har vore sjuk lenge i så ung alder og at de no har mista han.

    SvarSlett