Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

onsdag 3. august 2011

Bading pågår….

Mobil 2011 014Mobil 2011 018

Me kosar oss på Fimreite i campingvogna. Ungane bada og sjølv om sola vart borte, og ikkje kom att. Men det gjorde regnet…..Svaberg er glatt, så mora holdt på å få seg eit ufrivillig badSmilefjes

Mobil 2011 020Mobil 2011 022

Etter ei natt i vogna så kjem ein heim til dette blomsterfloret, det skal ikkje mykje sol til før rosene sprett ut i full flor.

Mobil 2011 029

Bildet under er av klatre rosa mi som eg planta i fjor. I år er det ei grein som veks opp over og endar i eit hav av knoppar. Så lurer eg på kjem den til å kome med fleire greiner til neste år eller stryk den med i vinter? I fjor då eg planta den hadde den mange greiner, men i år er det berre ei som veks.

Mobil 2011 026

I morgon er det tidlegvakt med ei påfygjande nattevaktshelg…..så eg håpar på masse strikkingSmilefjes

4 kommentarer:

  1. Ser virkelig herlig ut! Jeg skulle ha tatt et bad idag, for sannelig var det varmt, men tror du ikke regnet kom i kveld, så det ble 2 dager, men takk for dem:)
    Ha ei god og rolig arbeidsvakt, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Ny delige roser! Og herlige badeengler!!!
    Ha en god vakt.

    SvarSlett
  3. Her har vi badet mye, men nå ser det ut som god været er slutt!!
    Skjønne roser :)
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett