Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

mandag 14. mars 2011

Liten tur til fjells i herleg SOL

IMG_8545IMG_8547

For ein herleg natur me har. Nesten uberørt snø over alt.Inga tegn til tsunamiar og andre katastrofar. Me er heldige, så har det så godt her.

IMG_8548IMG_8550

Under fyste “skikkelege” pausen så fann Helga mykje spennande i sekken sin. Lyspærer er eit must når ein skal til fjellsSmilefjes

IMG_8551IMG_8552

Sjølv om det var langt og tungt i dag, så kom me oss opp.

IMG_8561IMG_8572

To stolte damer på toppen, jippi!!

9 kommentarer:

  1. Lyspærer kan vere godt å ha, i tilfelle ein kjem på nokre ikkje fullt så lyse idéar.. ;)

    Fantastisk vêr! Slik er det her óg, og eg er på veg ut til tur nr 2 i dag :D

    Ha ei flott veke!!

    SvarSlett
  2. Det så ut som en flott tur. Ønsker deg en kreativ uke.

    SvarSlett
  3. For noen herlige bilder. Så heldige dere er som kan ha muligheter til å kunne oppleve dette :-)

    SvarSlett
  4. Så flinke dere er :) Og lyspære er jo bare noe man "må" ha på fjellet (ler)
    Ha en forsatt fin kveld, klem.

    SvarSlett
  5. Fantastiske bilder. Så heldig du er som kan nyte naturen ute... Og for meg som ikke kan komme meg ut nå, er det en opplevelse å få se så flotte bilder. Tusen takk!

    SvarSlett
  6. For noen herlige vinterbilder og flotte damer!

    Og lyspærer på fjellet er det klart man må ha... ;)

    SvarSlett
  7. Spreke Linda. Det ser riktig flott ut også for ein som ikkje er glad i å renna på ski. Greit å gå opp med feller, men dritnervøs når eg skal ned att.

    SvarSlett