Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

tirsdag 29. mars 2011

Litt syarbeid…..

 

IMG_8622IMG_8623

Jentungen vart 17 år på søndag. bursdagsgåve hadde ho eigentleg fått, men sidan ho ynskte noko å ha strikketøyet sitt i. Så sydde eg ei strikketøymappe. Den vart kanskje i minsta laget, men eg trur det går bra likevel. Jentungen vart i allefall nøgd.

IMG_8625

Utruleg men sant, jentungen strikkar noko anna enn panneband. Eg har nemleg sett ho i gang med å strikka gensar til fadderbarnet sitt. Den skal vere ferdig til jul, det er iallefall målet. Mønsteret er enkel rullegenser frå Nøstebarn.

IMG_8626IMG_8627

Sidan eg hadde tatt fram symaskina så gjorde eg ferdig ein ufo som har lagt ei stund. Denne tenkjer eg, at eg fyller med blyanter og tusjar og sender den til tanteungen som straks har bursdag.

15 kommentarer:

  1. Mange talenter. Ei lita stund sidan eg var innom og skjønar at snø har du hatt nok av i vinter. Himmel og hav!

    SvarSlett
  2. Så flotte vesker til håndarbeidet og blyanter:)

    SvarSlett
  3. Flotte vesker du har sydd. Klart hun ble glad for å få denne :-)

    SvarSlett
  4. Så fine de veskene er :)
    Morro når barna tar etter hobbyene våres og de blir så stolte når de klarer ting :)
    Ha en god natt, klem.

    SvarSlett
  5. Klart hun blir glad for en så stilig vekse. Herlige farger.
    Ha en fin uke!

    SvarSlett
  6. Flotte vesker du har sydd, og så heldige dei er som får dei :)

    SvarSlett
  7. Det var et par fine vesker!
    Bruker selv min strikketøymappe hele tiden ;-)

    SvarSlett
  8. Så flotte og friske farger..
    Dette er supre gaver..

    SvarSlett
  9. Oj, så flink du er. Eg har hatt framme symaskina i kveld *gulp*, men berre for å fikse på nokre kle som var rakna her og der.. ;)

    SvarSlett
  10. Flott veske! Helsing frå ein annan syande bloggar i dalen ;)

    SvarSlett
  11. Så flink du er til å sy også!
    Og slike mapper er kjekke til litt av hvert...

    SvarSlett
  12. Hei igjen!
    Du har fått en award i bloggen min ;-)

    SvarSlett
  13. Så flott strikketøyveske du har sydd:))

    SvarSlett
  14. Eg elska fargane! Tusen takk, mamma! :D

    SvarSlett
  15. oioioi trur du eg og klarer å lage sånn strikkeveske? eg har nemlig "berre" to... må jo ha fleire,, og har både symaskin og stoff (ein stad...)

    finst det oppskrift mon tru?

    SvarSlett