Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

søndag 13. mars 2011

Rullegensar frå Nøstebarn

 

Eg torer nesten ikkje leggja noko ut på bloggen lenger, som ikkje er jakka til mamma. For mamma ventar på jakka si. Den ligg attmed strikkestolen min, og der ligg den godt Smilefjes Men her kjem likevel ein liten gensar. Starta på før jul, men no er den ferdig. Godt med alt som vert fardig av UFOar som ligg rundt om kring.

IMG_8539IMG_8538

Mønster: Rullegensar frå Nøstebarn

Garn: 2tr. Lammeull

Pinner: 2,5 og 3 mm

Storleik: 2 år.

IMG_8541Fine små høneknappar har den fått og.

No skal eg sjå Oppdrag Sognefjorden !! eit flott program.

Eg håpar på sol i morgon, for no har det snøa i fleire dagar……

8 kommentarer:

  1. Flotte fargar på gensaren og tenk høneknappar !!
    Ja no vil vi ha litt fint veir og iallfall ikkje meir snø !1

    SvarSlett
  2. Nydelige farger og dermed: kjempe fin genser!

    SvarSlett
  3. Så fin genser og farger :)
    Vet hvordan du føler det... ikke lett å få gjort alt man har lyst til :) Så ho mor får sikkert jakka si snart, tenker jeg :)
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  4. Nydelege fargar, og superflotte knappar! :D Her skin sola, håper den skin hos deg óg!!

    SvarSlett
  5. Artige knapper på en flott genser! Ja, jeg liker fargene jeg også:)

    SvarSlett
  6. Og ja, den jakko har mamma venta lenge på! ;)

    SvarSlett
  7. den oppskrifta er so fin, trur eg må setje i gong med ein slik ein eg og.. før eller seinare..

    kjempeflotte fargar du har funne!!

    SvarSlett