Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

torsdag 3. mars 2011

Bestillings hue.

Februar 2011 043Februar 2011 045

Har strikka ei lua i tynn alpakka frå DSA. Heilt herleg å ha på seg. Dette er ei bestilling, så eg håpar at kunden vert nøgd. Kanskje eg må strikke ei slik til meg sjølv og, berre i andre fargar. Me får sjå om eg får tid. Har litt forskjellig hengande over meg som burde vore ferdig. Dette veit mamma alt omSmilefjes

Mønster: frå DSA

Garn: Tynn alpakka

Pinner: 2,5 mm.

Februar 2011 046Februar 2011 044

No kosar eg meg med stafett i skiskyting. Ser ut til at Norge vinn GULL Smilefjes

10 kommentarer:

  1. Så fin lue du har strikket.

    SvarSlett
  2. Flott lue i deilig garn!

    SvarSlett
  3. Nydelig lue du har strikket.Blir nok til glede for mottaker. Likeså tenker din mor blir den flotte halsen i forrige innlegg.
    Gull ble det, nå går hoppfinalen og spenningen er stor i hjemmet.
    Klem!

    SvarSlett
  4. Så fin lue, likte veldig godt den enkle, men virkningsfullt stilen :)
    Ha en god natt, klem.

    SvarSlett
  5. For ei deilig og flott lue! Blir nok godt mottatt, ja:) God helg!

    SvarSlett
  6. Den var flott, likte rillene, det gjør seg på ei tilsittende lue!
    God helg, og klem fra meg;)

    SvarSlett
  7. Så herlig lue du har laget me like. Og du, den utsikten på toppbildet ditt er bare helt rå, ha en flott helg.

    SvarSlett
  8. Så mykje flott du har laga i det siste. Og den hua var stilig :) Ha ein fin kveld :)

    SvarSlett