Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

tirsdag 29. mars 2011

Fridag og strålande sol :)

mars 11 054mars 11 055

Her har snøen gjort sitt i vinter. Knekt ned pergolaen min, som det skal veksa fine roser på Smilefjes Viss dei har overlevd vinteren. Det får tida visa når 1,5 m snø har smelta vekk.

mars 11 056mars 11 061

I dag har eg hatt fri. Så etter at eg hadde flytta litt på snøen på tunet. Rigga eg meg til framfor altanen med strikketøyet mitt. Og der sat eg i 2 timar før det plutseleg kom ei snøbyge. Heldigvis forsvann den fort, men då hadde eg allerede rydda saman tinga mine. Så no sit eg inne og har fyr i ovnen.

mars 11 062

Skal tru om denna snøen forsvinn før mai???

6 kommentarer:

  1. Ja, det kan du lure på:O) Synes vi har hatt vår dose med vinter, men regner med at hvis sola og de varme vindene kommer, så går det vel unna;)
    Ha en fin dag videre, klem fra meg;)

    SvarSlett
  2. Oi oi oi , det var da voldsomt med snø dere har . Håper det blir litt varme hos dere snart , det unner jeg dere virkelig .

    SvarSlett
  3. Jøss, så mye snø !! Her er det heldigvis snart bart.

    SvarSlett
  4. fine bilder, spesielt det aller første!
    Dere må da få det bart til mai?

    SvarSlett
  5. fy så mykje snø de har , men no er vi lovt mildare og regn så då håpar eg at snøen forsvinne fort.
    ser du har hatt ein flott dag i sola.
    I mårå har eg fri og det er meldt SOL så då skal eg sitje ute og strikke.

    SvarSlett
  6. Hehe.. Ser ganske så vilt ut!! :D Får håpe det går bra med blomstane!

    SvarSlett