Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

fredag 15. april 2011

Ja då var vinnarane trekkte

Dei heldige vinnarane vart Mary Ann hennar blogg kom eg ikkje innpå.

                                           Marion med denne bloggen.

Send meg adressene dekans på mail til linda.kollsete@hotmail.com så kjem det eit garnnøste til kvar av deko i posten.

Mary Ann får dette IMG_8737eit nøste Kauni.

Marion får dette IMG_8735schoppel wolle Lace Ball.

Tusen takk til alle som var med på give awayen min denne gongen.

 

1 kommentar:

  1. HURRA! Så gøy å vinne:) Det garnet så kjempefiiint ut! :-D
    God påske til deg!
    Klem

    SvarSlett