Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

mandag 10. januar 2011

Siste snøfall…

IMG_8068IMG_8077

Her står katten og hunden i den same stien som dei har trakka ned, men ver du sikker hunden går ikkje lenger i denna laussnøen.

 

IMG_8062

No har gjerdet snøa heilt ned og. Så no må det no vera ca. 1 m. snø.

 

IMG_8063

Her har hunden laga seg veg ned på hjørna på huset, for då kan han så og bjeffe på småfuglane.

 

 

 

IMG_8071IMG_8073

Kjem det meir snø no så finn ikkje pappa bilen sin att, når han kjem heim frå lastebiltur til Polen. Pappa og mannen min reiste til Polen i går.

IMG_8078IMG_8079

Her ligg det litt taksnø på nedsida av huset

Det er fint med snø, men når ein må måke kvar dag så er det ikkje så fint.

6 kommentarer:

  1. Det var jo enormt mye da:) Hadde kanskje vært kjekt med litt mildvær innimellom:)

    SvarSlett
  2. ojsann det har virkelig snødd masse hos dere. Her er det kappe 40 cm.... og det er jo ikke mye å skryte av når man bor i nord...
    Ønsker deg ei flott uke:)

    SvarSlett
  3. Har vært mye snø her også, men så regnet det igår og nå er det sååå glatt :(
    Ha en fin kveld.

    SvarSlett
  4. Nå kan godt våren komme for min del , jeg vil sitte ute å kose meg . Masse snø her også, men jeg satser på mildværet som er her nå og det drypper godt fra takene juhu . Ha ei flott uke :0)

    SvarSlett
  5. Så masse snø dere har fått. Her har mesteparten regnet og smeltet bort. Nå "koser" vi oss bare med klink is over alt...

    SvarSlett
  6. Ååå, så mye snø dere har - er jammen glad det ikke er her. Her er passe med snø nå, og håper det blir sånn til det begynner å våres...
    Ha ei super uke!

    SvarSlett