Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

fredag 22. januar 2010

Vottar og tur i skogen.

 

IMG_4776Endå eit par strikka vottar ferdige. det minkar på bestillingsvottane. Tredje paret manglar berre tommel.

Mønster: Frå eit gjestal hefte.

Garn: Pt 5 sport.

Storleik: Stor dame.

 

IMG_4750 IMG_4767 IMG_4768

I dag hadde eg og Tassen oss ein tur opp i skogen. Onkelen til mannen min har laga veg opp i skogen. Kjempe fint å gå oppover der, ingen trafikk eller noko. Og hunden kan springa laust utan at eg treff masse folk.

Eit par kveldar har eg og gutane gått opp i skumringa med hovudlykter og akebrett, og så har me sigla ned att. Kjempe kjekt.

 

IMG_4769 IMG_4775 

No er det vel leggetid for meg som skal tidleg opp att i morgon tidleg. Har arbeidshelg igjen. Desse helgane kjem så alt for fort. Ha ei fin helg alle saman.

4 kommentarer:

  1. Ser ut til å være gode votter. Flott mønster :)
    Takk for hilsen i bloggen min. God hælj!

    SvarSlett
  2. Flotte votter og koselig tur, kan det bli bedre;)
    Kos deg i helga og klem;)

    SvarSlett
  3. Hei!
    Vil du ordne med hvitt garn til meg???
    KJEMPESNILL!!!!TUSEN TAKK!!!
    Du fortjener en klem fra meg idag:D
    Nydelige votter du har strikket!

    SvarSlett
  4. Flotte votter. Og heldig dere som kan gå tur i skogen, her er det bare holkeføre, overalt... ønsker meg snø:)

    SvarSlett