Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

torsdag 6. august 2009

Teppe snart ferdig

  August09 050 August09 051August09 053

Her ser de teppet som som eg held på med. Har hatt heklenål og tråd i veska i heile sommar, lite og lett og hatt med meg. No er det siste rest av teppet eg held på med, manglar berre 3 ruter og ein liten kant rundt. Men så må eg og festa alle trådane, eg har ikkje festa ein einaste ein. Brukte fleirfarga garn for å sleppa unde litt trådar å festa.

Teppet er hekla i fleirfarga fabel og blå sisu på heklenål nr 3.

3 kommentarer:

  1. Flotte farger i teppet ditt! Artig me flerfarget garn, det var en god ide. Det er jo noe med all den festingen av tråder. God kveld fra Nordmøre!

    SvarSlett
  2. Det var kjempelurt med fleirfarga tråd til teppe.Eg har så lyst å begynde på eit teppe i oldemorruter men har tenkt på all trådfestinga.Men no er det problemet løyst så då er det berre å få tak i tråd !!!

    SvarSlett
  3. Det blir eit kjempeflott teppe :) Flotte fargar og!

    SvarSlett