Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

søndag 23. august 2009

Sokkar

 

IMG_3876 Det er ikkje alltid lika kjekt å strikka sokkar. Kjedeleg eigentleg, føles litt som plikt. Men i friske fargar så går det no. Litt seint, men det går no litt innimellom ting som er kjekt å laga. Dei grøne er strikka i Fabel. Og dei skal eg bruka sjølv når eg skal i slalombakken til vinteren. Godt med nokre tynne strikkalabbar.

IMG_3874Desse blå stripete skal mannen i huset få. Dei er strikka i handfarga garn som eg har kjøpt av AvaAdore . Ho fargar masse fint garn. Eg har fleire hesper som eg har kjøpt som ein dag vert til sokkar i litt spreke fargar. Kansje labbar etter engelskemønster. Slike som LivM lagar. Ho strikkar kjempefine sokkar. Kan nesten ikkje bruka dei for dei er reine kunstverka. Utruleg flotte iallefall. Ventar berre på boka som skal koma i posten.

1 kommentar:

  1. Flotte sokker!! Har litt problemer med å komme igang med sokker, jeg, men årstida er kommet;) Ha en flott dag!

    SvarSlett