Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

søndag 30. august 2009

Panneband nr 2

 IMG_3922IMG_3923

Så var neste panneband ferdig. Han klarte å bestemma seg for kva han skulle ha tilslutt. Det skal nemleg ikkje vera enkelt.

Dette er og hekla i petunia frå Pt på heklenål nr 3.5. Og i frå samme oppskrift hefte som innlegget før.

Og da nesta dei meiner at eg skal laga det er hekla huer i forskjellige variantar. Me får no sjå kva det vert til…….kva eg har lyst til..?

Ha ellers ei fin veka i regnet. For regnar det gjer det i allefall her

2 kommentarer:

  1. Supert! Med en entusiastisk modell:D
    God uke til deg;)

    SvarSlett
  2. Takk for helsinga i bloggen min, er på garnbutikken i Sogndal når eg er der på møter. Synest de har mykje fint der så eg har sikkert kjøpt garn av deg. Fint panneband du har laga.

    SvarSlett