Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

fredag 20. februar 2009

Symaskina

For eit par dagar sidan rydda eg plass på boden til symaskina. For no skulle eg sy den løparen som eg har kjøpt mønster til for fleire år sidan. Eit mønster av AnnaKa. Men då eg hadde fått på plass maskina og dratt fram alle stoffa, så stoppa det opp. Dette med sammen sying av stoffbitar er nok ikkje heilt meg. Eg ser kva som er fint, men har vanskar med å finne ting som passar saman. Men eg har ei løysing på problemet. Mamma kan sy og så kan eg strikka. Så frå no av så held eg meg til strikking og hekling. Og så får mamma ta seg av syinga.
Eg kan kjøpa mønster og stoff, for så å senda det til ho, slik at ho kan sy det til meg. Eg får heller strikka noko til mamma.

Ufoar, kva er det? Eg har vore inne på fleire bloggar, der dei snakkar om ufoar. Eg kunne ikkje forstå kva det var. Men etter å ha lest meir, så trur eg at eg veit kva det er. Det er arbeid som er påbegynt og som aldri eller at det tek iallefall lang tid før det vert ferdig............. Stemmer dette? Hadde vore fint om eg fekk ein kommentar på om eg har forstått det rett....

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar