Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

lørdag 21. februar 2009

Grand Prix og nye prosjekt.

No sit eg her og kosar meg med levande lys og med Grand Prix. Og jammen trur eg ikkje at Alexander Rybak vinner, fekk rett i tippinga mi. Eg bur no i same bygda som Tone Damli Åberge kjem frå, det hadde vore kjekt om ho hadde vunnet. Men Rybak var best.



Samtidig har eg byrja på nye prosjekt innan strikking. At eg aldri lærer, byrjar stadig på noko nytt, sjølv om eg har uferdige ting liggande i skuffer og skap. Denne gingen er det eit Karius sjal med hullmønster i Mirasol, ein vest i Alpakka og sokkar i Fortissima og Regia. Lurar på kortid desse vert ferdige.

1 kommentar:

  1. Det nye prosjektet ditt ser ut til å ha nydelige farger.
    Jeg heia på Rybak i Grand Prix, jeg syns også han var best :-)

    SvarSlett