Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

torsdag 26. februar 2009

Utruleg herleg

Her har dei byrja blåsa opp Lerum flaska, som skal stå i Hodlekve no under Fjellsport festivalen.Det er ikkje lett når ein stor ballong skal stå rett opp og ned i snøen. Det er ikkje berre, berre når den skal reisast. Men med litt hjelp så går det.
Det må og gode fester til slik at det ikkje kjem ei stor lerum solbærsirup flaske flygandes. Det hadde vore noko da.
Endeleg fekk lerum reisning :) Jammen godt at dei fekk den opp. Dette er god reklame for Lerum.
Her er gamlo på ski og. Måtte ha meg ein tur ut i fina veret før eg skal på seinvakt å sjå etter gamlingane mine.


Her er det gutane mine som skrir i frå meg, men det er vel ikkje så rart sidan eg er oppteken med å ta bilder..... men eg tek dei att etterkvart......når kamera er på plass i lomma......

1 kommentar:

  1. Eg hadde sust i frå alle sammen, visst eg hadde våre med... :D

    SvarSlett