Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

fredag 3. august 2012

Babyteppe/vognteppe i Delight

Juli 2012 215

Her kosar eg meg med hekling av ruter som skal bli eit babyteppe/vognteppe. Alle desse rutene som ligg på utover bordet er ikkje i teppet under. Dei blå/turkise og dei raude/svarte passa ikkje inn. Men eg kan no lage fleire tepper eg. Berre hekla nokre ruter til i passande fargar og så vips har eg kanskje to tepper til Smilefjes  Faktisk ganske greit hekl å ha med seg i veska. Tek lite plass…..

 

Juli 2012 221Juli 2012 222

Mønster: Drops 124 – 1 (sjekk garnstudio).

Garn: Delight 3 nst og fabel 2 nst.

Heklenål: 5 mm.

Storleik: 65 X 72 cm.

Ynskjer du det større, så er det berre å hekle fleire ruter.

 

 

Juli 2012 224Juli 2012 223

Ha ei fin helg alle der ute i bloggverden. Eg har framleis att ei veke ferie Smilefjes

3 kommentarer:

  1. Så leket det ble. Startet opp jeg også, men det ligger halvfedig. Nok en UFO :-)

    SvarSlett
  2. Spå fint det blei! Koseleg pusekatt også!

    SvarSlett
  3. Nydelige farger. Delight har så behagelige farger.
    Teppene blir populære,vil jeg tro.
    Ha en flott ferieuke:-)

    SvarSlett