Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

lørdag 16. juli 2011

Samstrikk sjal

DSC08228DSC08229

Då har eg endeleg starta på del 1 i sjalsamstrikket. Ferdig er den og på ei lita kveldstundSmilefjes Garnet har eg funne i lageret mitt, som snart byrjar likne ein liten garnbutikkSmilefjes som blunker

Garnet er frå Saffrondyeworks, Odara farge Autumn Sky 50% merino og 50% silke. Heilt herleg å ta i….

4 kommentarer:

  1. Det der må bli ett skikkelig godt sjal! :)

    SvarSlett
  2. Flott stat på sjalet. Veldig flott farge på garnet.

    SvarSlett
  3. Så herlige farger på sjalet ditt. Og med den blandingen må det jo bare bli helt nydelig i bruk..

    SvarSlett