Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

tirsdag 28. juni 2011

Mitt fyrste mobiletui.

IMG_9319IMG_9320

Mønster: fann eg på Vanella sin blogg

Stoff: Restar etter strikkeveskene eg har sydd.

IMG_9321

Sit inne i regnveret og kosar meg. Altandøra står på vidt gap, slik at eg høyrer regnet. Og så er 16 grader ute. Litt av dagen har gått til å støvsuge, tørke støv o vaska kle. Da bør jo vera litt ryddig her når mamma og pappa skal passa ungane, medan eg og mannen tek oss ein tur til Svalbard på fredag. Gjett om eg gledar me. Strikketøyet er klart og så er det meld bra ver på Svalbard. Så det kan no berre bli toppenSmilefjes

11 kommentarer:

  1. Så fint mobiletui! Morsomt at du likte boka også, selv om det var ille at du ble lesende hele natta!!
    Gos tur til Svalbard!!!

    SvarSlett
  2. Flott mobiletui.Og god tur til Svalbard.

    SvarSlett
  3. Kjempeflott etui. Håper du får en fin tur:)

    SvarSlett
  4. Så fint etui du har laget og så yndlings fargen min da :)
    Ha en fin tur, høres ut som en koslig tur :)
    Klem.

    SvarSlett
  5. Sæ lekkert det ble og nydelig farge ,takk for linken så da er det bare å prøve seg på det også. Kos dere masse på Svalbard ,klem fra Bente :O)

    SvarSlett
  6. Flott etui :) Her er det grått og vått, null sommer!! Håper du får noen herlige dager på Svalbard.

    Kos deg!!

    SvarSlett
  7. Så flott mobiletui du har sydd!! Ang. spørsmål om eg bur nær norheimsund så gjer eg ikkje det, bur i nærheten av mongstad. Ynskjer deg god tur til Svalbard, dit har eg og lyst til å reise:))

    SvarSlett
  8. Det var et smart etui du har laget. Riktig god tur til Svalberd!

    SvarSlett
  9. Flott mobiletui og god tur til Svalbard.

    SvarSlett
  10. Flott mobiletui!
    Har du vært på Svalbard? Tenker du har opplevd my spennende.
    Ha en fin kveld, jeg koser meg i sola:)

    SvarSlett