Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

torsdag 25. februar 2010

Fjellsportfestivalen 2010

 IMG_5072IMG_5059IMG_5044  IMG_5077 IMG_5084 IMG_5108  IMG_5110 IMG_5118

Nokre små innblikk i barnas dag på Selseng under Fjellsport festivalen 2010.

I morgon er det Kinesisk utfor. Der mannen skal delta………så får me sjå om han kjem seg heilskinna ned.

3 kommentarer:

  1. Stor aktivitet, ser eg........kjekt.
    "Kinesisk utfor"??? Det treng ei nærmare forklaring......er vel eg som ikkje kan slike utrykk, vil eg tru.....

    SvarSlett
  2. Ser ut til å ha vært en super dag. Der skulle en ha vært...

    SvarSlett
  3. Ser ut som ungene koser seg i snøen. Flott med vinter og lek.
    Kinesisk utfor???? Håper du forteller oss hva det er for noe:o)
    Ønsker deg ei flott helg

    SvarSlett