Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

onsdag 25. november 2009

Ishbel nr 3

 IMG_4396

Så var mitt tredje  Ishbel sjal ferdig strikka og blokka. Eigentleg raske og fine å strikka. Er ikkje godt å få gjengitt fargen slik dei eigentleg er. Men det er ein mellom ting mellom øverste og nederste bilde.IMG_4389 Mønster : Ishbel by Isolde

Garn: Enya frå Saffron

Pinne: 3,5   IMG_4393 Kjekt å strikka men eg kan jo ikke ha alt dette sjølv så sjalet er lagt i kassen for ting som kan gjevast bort.

 

I dag er det eit skikkelg tungt ver ute, ei stund regnar det og ei stund så snøar det. Slik skiftar det heile tida. Hadde no berre snøen lagt seg og at det hadde vore nokre få minus grader slik at den vert liggande.

Men no regnar det att :)

4 kommentarer:

  1. Så nydelig sjal. Hyggelig du stakk innom;-)

    SvarSlett
  2. Nydelig sjal igjen, jeg er imponert over de flotte sjalene jeg ser!
    Ha en god ettermiddag og klem;)

    SvarSlett
  3. Lekre disse Ishbel sjala du strikker, jeg er helt imponert!

    SvarSlett