Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

mandag 16. november 2009

Ishbel nr 2

IMG_4355 IMG_4356 IMG_4357

Ishbel nr 2 er ferdig. Endå ein julapressang ferdig, eller ei julahelsing som takk for epler og pærer no i haust. Håpar mottakaren likar lilla…..

Mønster: Ishbel by Ysolds.

Garn: Mirasol frå Du store alpakka.

Pinner: 4.5

Dette er eit utruleg kjekt sjal eller halstørkle er vel rettare å sei sidan det passar best inni jakka eller som pynt utan på ein gensar eller liknande. Eg kjem nok til å lage fleire, er allerede byrja på nr 3.

4 kommentarer:

  1. Nydeleg sjal. Greta frå Høyanger lurte på kor butikken låg i Sogdal, Eg tipsa ho om din blogg, så kanskje du kan gi ho ein betre veg forklaring dit. Ha ei fin veke,vi møtest nok ein gong på butikken.

    SvarSlett
  2. Hei!
    So flott sjal (igjen)...trur aldri eg hadde fått til noko slikt...jaja, kanskje eg hadde, men det hadde teke frykteleg lang tid.
    Strandamessa startar fredag klokka 16.00......ope til kl 20.00.
    Ope laurdag og sundag òg.....hugsar ikkje tidene nett no.....
    Trur ikkje du treng spare so veldig lenge...trolla er ikkje so dyre.....

    SvarSlett
  3. Hei!
    Takk for kommentaren hos meg! Veldig koselig at du tar deg tid til det:)
    Det er alltid så mye fine strikkerier her hos deg,og det sjalet var NYDELIG!
    Ha ei flott uke med håndarbeide!

    SvarSlett
  4. Nydelig farge og sjal, så dette blir nok den nye eier lykkelig over å få!
    Ha ei flott uke videre, klem;)

    SvarSlett