Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

tirsdag 10. juli 2012

Seraphim nok ein gong….

 

_MG_9285_MG_9287_MG_9290

Nok ein gong har eg strikka dette sjalet. Eg tykjer berre at det er så fint. Denne gongen har eg og brukt Drops Lace i ein litt melert lilla farge. Dette garnet er så tynt og lett at ein fint kan bruke det om sommaren og.

_MG_9292_MG_9296

Sjå dei fine blomane eg har i hagen min Smilefjes Kvit iris, blå valmuesøster og allium og raud peon.

_MG_9299_MG_9303

Eg har to peoner i hagen min, og den eine blomstrar no. Det er berre to greiner på den, og begge har ein blom kvar.

I dag fekk eg høyra noko hyggeleg som gjer at eg kan strikka småting……..

14 kommentarer:

  1. Lekkert sjal i nydelig farge! Og blomstene dine er så fine! Nyt dagene i en blomstrende hage!

    Fortsatt god sommer!

    SvarSlett
  2. Så lett og fint det ser ut - det kan nok brukes til det meste :)

    SvarSlett
  3. Kjempelekkert!

    Ha gode sommerdager!

    KariLklem:)

    SvarSlett
  4. Så utrolig fint sjal. Kan ikke huske at jeg har sett det før, i såfall har jeg nyoppdaget det nå :) Veldig fin farge til deg!

    SvarSlett
  5. Nydelig sjal,
    og flotte peoner :)

    SvarSlett
  6. Flotte blomster og eit aldeles herlig sjal!! Ha ein flottis sommer, klem:))

    SvarSlett
  7. Nydelig sjal! Og Harunien litt tidligere er også utrolig flott!!
    Ha ei fin helg :)

    SvarSlett
  8. Du er kjempeflink...har funnet ut at jeg ikke har tålmodighet til slike lekre sjal;)
    Skikkelig toppsesong i hagen nå, hadde enda sola vist seg også:)
    Ha en flott sommer videre, klem fra mæ;)

    SvarSlett
  9. Nydelig sjal i nydelig farge :-)

    SvarSlett
  10. For et nydelig sjal! Nyt sommeren i hagen:)

    SvarSlett
  11. Nydeleg sjal! Flotte blomster!

    SvarSlett
  12. Lekkert sjal. Ser lett og sommerlig ut.

    SvarSlett