Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

mandag 6. februar 2012

Jaffrey lue!

IMG_0751IMG_0752IMG_0753

Skikkeleg stilig herre lue. Den har ein dame variant og, kanskje eg skal strikke den og. Uansett så vert det fleire av denne sorten.

Mønster: Jaffrey kan kjøpast hjå strikkinnom.no

Garn: Hverdags DSA.

Pinner: 3.5 mm.

IMG_0745IMG_0747

Litt vinterstemningsbilder for dei som ikkje har snø. Slik ser da ut for oss som har meir enn nok Smilefjes

IMG_0748IMG_0750

Slik ser vindaugene ut når snøen dett av taket. Snø langt opp på glasa.

I morgon tidleg tek eg og Hallvard båten til Bergen…..håpar på lite vind.

10 kommentarer:

  1. Fine hua, Linda! :D

    Men herrebådn med snø di ha...å siao eg klara å styra min begeistring før snøoen so e eg jilde eg ikkje e heima..Faor tru da roa seg no, å at da ikkje e so haise lainge ti vaoren... God tur ti Bergen i måro! :D

    SvarSlett
  2. Den ble flott!
    Sannelig har dere snø;))
    Her har det vært 2 pluss idag med regn, så det gjelder å holde seg på beina;)
    God natt herfra, klem;)

    SvarSlett
  3. Stilig lue , synes absolutt du burde strikke en damemodell også :O) Herregud så masse snø dere har da , her er det bare 50 cm og jeg synes det er altfor mye , klem fra Bente :O)

    SvarSlett
  4. Lekker lue i "trygg" herrefarge! Skulle vel henta litt av den snøen din, men den forsvinner til våren, hvert år, utrolig nok. Håper dere får en fin tur til Bergen!

    SvarSlett
  5. Tøff lue. Du er jammen kjapp med pinnene... Herlige vinterbilder. Vi har litt snø, men langt fra nok etter min mening. Synes snø er herlig jeg...

    SvarSlett
  6. Så fin Jaffrey ble! Moro å se. Sikler litt på å strikke en blå en i Fine Tweed... :-)

    SvarSlett
  7. Kjempefin lue! Har beundret mønsteret jeg også. Godt å vite at Hverdags passer til. Det er nok snø her også, selv om det ikke er like mye som hos dere. :)

    SvarSlett
  8. Men oj oj vad mycket snö ni har!!!

    SvarSlett