Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

søndag 11. september 2011

Baby booties

IMG_0339IMG_0340

Hadde eit nøste med baby silk som eg skulle bruka til nokre babysokkar, mønster hadde eg og. Men det mønsteret som eg hadde var så knotete at det nesten var umulig å strikke. Så då fann eg dette på ravelry. Enkelt og greit og lite trådar å feste. Noko som passar meg ypperleg.

Mønster: Stay-on baby booties 

Garn: Baby Silk frå DSA

Pinner: 3 mm.

Storleik: ? liten baby fot Smilefjes

IMG_0343

Måtte berre ta bilde av ein av opsatsane me fekk i forbindelse med svigerfar sin bortgang. Kjempe fin var den, og så med lys. Men ser no at eg burde ha rydda bordet…..

2 kommentarer:

  1. Så søte der da :) Har funnet noe 2 nøster med pt2 garn, som jeg skal bruke til å tove babytøfler. Jeg driver å bruker opp restgarn og det er "bare" ca. 2 bæreposer... har samlet på dem i mange... mange år :)
    Ha en fin forsatt fin søndag, klem.

    SvarSlett