Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

tirsdag 15. februar 2011

Rose red i raudt.

IMG_8424IMG_8425IMG_8426

Har strikka endå ei rose red denne gongen i raudt. Katten poserer velvillig i lag med hovudet Smilefjes

Mønster: Rose red av Ysolda

Garn:  Alpaka Fashion av Schachenmayr

Pinner: 3,5 mm.

IMG_8392

Her ser eg heim att. Bildet er tatt frå skitrekket.

IMG_8402So høg er snøkanten på tunet. Under all snøen så er det ein mur på 130 cm trur eg. Johannes som står er 157 cm til samanlikning.

IMG_8411

Denne buketten måtte eg nok stå for sjølv til morsdagenSmilefjes

6 kommentarer:

  1. Den lua var jo bare lekker da, nydelig farge :)
    Så mye snø dere har, her er det bare litt igjen.
    Ha en fin dag, klem.

    SvarSlett
  2. Så fin lue du har strikket. Likte den veldig godt i rødt. Og veldig søt pusekatt...

    SvarSlett
  3. Herlig flott lue!
    Av og til må man bare unne seg en bukett selv:O)
    Ha ei fortsatt flott uke, klem fra meg;)

    SvarSlett
  4. So flott hue......og so i raudt, då......finaste fargen!
    Du hendelse so mykje snø de har.......men so bur de no litt "til fjells".....og de likar snøen, etter det eg skjønar.
    Fin bukett!
    Ha det so bra!

    SvarSlett