Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

torsdag 17. desember 2009

Pulsvarmarar i Sterk

 IMG_4446

Slik såg det ut her ein dag. Litt snø på bakkane og sola som har stått opp over Storehaugen. Kan ein finare ha da?

IMG_4450

Fruen sjølv var modell for eit strikka sett som eg laga i fjord (trur eg). Strikka i Bris. Kjempe herleg å ha på seg. Ingeting som klør.

 

IMG_4453 IMG_4454

Då eg var i Bergen sist veka så hadde eg meg ein runde innom diverse garnbutikkar for å sjå om dei hadde noko spennades som me ikkje har i Sogndal på bui. Men da vise seg at da mesta får eg tak i heima. Men noko kjøpte eg no likevel på bryggen hjå Nilsen. Ei bok og 4 nøster med Sterk.

IMG_4452

Så no har eg strikka eit par pulsvarmarar frå denne boka. Sterk garnet var godt å strikka i, så det kan eg tenkja meg å stikka meir i. Får sjå kva da vert til etter jul, for no trur eg det er andre ting eg heller burde vore oppteken av enn strikking.

Alle må ha ei fin 4. søndag i adventshelg. For det er snart helg??

4 kommentarer:

  1. Flott sett i Bris! Og lekre pulsvarmere! =)
    En god adventstid ønskes deg og dine! =)

    SvarSlett
  2. Lekre pulsvarmere og flotte votter under her! Oppe tidlig på Langhus i snø og vinter;)
    Ha ei fin helg og klem fra meg;)

    SvarSlett
  3. Flott sett i Bris. Dette garnet må jeg prøve siden det ikke klør! Lekre pulsvanter også.
    Er innom for å ønske deg og dine en riktig God Jul og et Godt Nytt År!

    SvarSlett
  4. Så flott strikka sett du har laga. Og pulsvottane var flotte dei og. Ha ei fortsatt god jul :)

    SvarSlett