Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

tirsdag 9. juni 2009

Inne dag, istaden for ute dag.

I dag er det surt og kaldt ute. 6 pluss og regn. Då er det jammen godt å sitja inne, fyra litt i ovnen å kosa seg med strikketøyet. No har det vore bra ver ei stund, men i dag så regnar det. Så no slappar eg av inne til eg skal på seinvakt.

IMG_2672 No er det dette eg held på med. Skal bli julapressang, viss den vert ferdig før eg vert lei. Aldri godt å veta. Jakka vert strikka i sisu frå sandnesgarn, på pinne nr.3

IMG_2673 Neste prosjekt vert denne vesten her. Også julapressang, viss eg vert ferdig.

Alle saman må ha ein fin dag om det er sol eller regn. Ingenting er tungt no når det nærmar seg ferie……Jippi.

4 kommentarer:

  1. Lenge til jul ennå, så det her rekker du;) Ihvertfall hvis været ikke viser mer sommerlige temperaturer! Kos deg med strikkinga inne ved peisen;)

    SvarSlett
  2. Heldige dei som får så fine julegaver :)

    SvarSlett
  3. du er jamment lur som startar så tidleg på julepresangane.Eg tenkjer det kvar desember at neste år då skal eg begynde tidleg , men trur du det vert noko av ?

    SvarSlett
  4. Du er smart som begynner så tidlig med julegavene. Flotte ting du har tenkt å strikke.

    SvarSlett