Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

torsdag 7. mai 2009

7 mai og snø

IMG_2096IMG_2097 

Hjelpe meg, slik såg da ut då eg stod opp i dag. Litt snø i lufta det har me hatt dei siste kveldane, men at det skulle legga seg det hadde eg ikkje trudd. Faen (unnskyld uttrykket) eg likar snøen, men berre om vinteren. Ikkje no når det er vår og snart sommar. Me skal ha konfirmasjon til helga og i dag ser det slik ut, så no spørs det om tulipanane blomstrar til søndag.

 IMG_2099 IMG_2100

Her stemorane mine som eg planta på laurdag. Skulle pynta til konfirmasjonen som er på søndag. Skal tru korleis det går med blomstrane no. Skikkeleg velkomen her………..

3 kommentarer:

  1. Heisann, ser du har lagt att ein kommentar hjå meg, kjekt! Me er nok naboar til nesten samme fjorden...Men du må heilt innerst andre vegen for å kome til meg...

    Masse lukke til til helga, med konfirmasjon!!

    SvarSlett
  2. Oi, det var vel ikkje det du ville ha no.
    Men stemorsblomane toler vel litt kulde, har eg høyrt......håpar det går bra!!!
    Og riktig lukke til med konfirmasjon!!!!

    SvarSlett
  3. Huff, dette så kaldt ut! Jeg er i Østfold for helga og her pissregner det idag, men det meldes bedre til i morgen. Lykke til på søndag!

    SvarSlett