Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

søndag 20. oktober 2013

Nytt Seraphim sjal.....

Då har eg endeleg fått vaska og blokka det nya sjalet mitt. Det andre i dette garnet og mønster. Så no har eg to like sjal men i to forskjellige lilla fargar.
Mønsteret er Seraphim shawl av Miriam L. Felton. Fint og enkelt mønster. 
Garnet er nok ein gong Malabrigo Lace i fargen 68 Violetas. 
Sjalet vert stort og lett når det er blokka, men tovar seg litt i bruk. Det gjer ingen ting då sjalet er så stort og tynt. 

Dette sjalet vert nok brukt til alle årstider slik som det andre. Like godt på ein kjølig sommarkveld som ein kald vinter dag.

Ha ei flott haustveke. Her skin sola i dag....

7 kommentarer:

  1. Nydelig sjal i herlige høstbilder.
    Malabrigo er et flott garn, det har jeg også strikket en del i.

    SvarSlett
  2. Lekkert sjal, fint mønster og nydelig farge!

    Klem fra Ingunn

    SvarSlett
  3. Så flott sjal. Liker fargen veldig godt!

    SvarSlett
  4. Flott sjal du har lag. Får sååå lyst å gå på tur når eg ser alle dei fine bilda dine. må vist til å prioritere

    SvarSlett
  5. Dette sjalet er såå fint, må på listen min :)

    SvarSlett
  6. Lekkert sjal, både farge og mønster!

    SvarSlett