Om meg

Bildet mitt
Sogndal, Sogn og Fjordane, Norway
Eg er ei jente på 40 år, har 3 barn og er gift med ein trailersjåfør. Likar å strikka, ta bilder og sy litt. Gåturar i fjellet er og heilt herleg.

tirsdag 23. juli 2013

Projo vottealong 2013 juni og juli.

Då var eg endeleg ajour i vottealongen til projo, det er så seigt å ligge etter. Noko som fort kan skje på denne tida av året då det ikkje vert så mykje strikking som ellers.

P1010629P1010630

Dette er juni vottane, det eine alternativet i allefall. Florisse mittens av Bitta Mikkelborg. Dette er ei dame som lagar mange fine vottar, og som no har laga si eiga sokkebok som kan kjøpast på bokhandelen til hausten. Stå på Bitta. Desse vottane er strikka i Hverdags frå DSA. Gode og mjuke vottar.

P1010636

P1010632P1010633

Her er juli vottane eller pulsvottar. Dette er Ei hand å holde i av Randi Kiester, også ei dame som lagar mange fine mønster. Desse er strikka i cascade finering, som er eit nytt garnmøte for meg. Men det var eit godt møte. Mjuk og god, rein ull.

P1010637P1010638

No er det berre å vente til neste mønster kjem 1 august.

5 kommentarer:

  1. Nydelige votter, spesielt Bittavottene! Herlige farger i dem!

    SvarSlett
  2. Bittavottene er jo bare helt nydelig. Flotte pulsvarmere også. Ha en fortsatt fin sommer.

    SvarSlett
  3. Måtte inn å kikke i full fart da jeg så fargekombinasjonen på vottene her, og må si at det slett ikke ble noen nedtur med de fine pulsvantene som også dukket opp! Nydelig arbeid og lekre farger!!!

    SvarSlett
  4. Kjempefine vottene - begge to. Herlig du har strikket.
    Jeg vil får mønsteret veldig gjerne. Jeg reise til Vestlandet i august.
    Kan du meg anbefale? Jeg vil gjerne strikker votter for meg med
    denne deilig mønster. Ha en riktig god helg. Hjertelige hilsen
    sender deg Viola.

    SvarSlett
  5. Kjempefine votter og pulsvarmere. Fargene på pulsvarmerne var utrolig nydelig, synes jeg. Jeg er også med på alongen, men ligger litt etter. Likevel er det alltid spennende med en ny måned for å se hva som kommer! :)

    SvarSlett